0
BABY LOVE TRAIN HARD

Trening z wózkiem podczas spaceru

Codzienne spacery to coś wpisanego w macierzyństwo. Osobiście bardzo lubię ten czas i staram się jak najwięcej spacerować. Przede wszystkim chodzi o to, by Maleństwo przebywało na świeżym powietrzu. Niekiedy dzieci pozwalają Mamom przysiąść na ławce z książką, ale są i takie – jak mój Stefcio – które natychmiast jak wózek stanie, budzą się lub marudzą 😉 Dlatego trzeba być cały czas w ruchu. To idealny moment na trening.

Każdy ruch jest dobry. Sam spacer to rewelacyjne cardio. A jeśli dodamy do tego kilka ćwiczeń, to mamy świetny trening i dzięki temu też lepsze samopoczucie. Przed Wami kilka ćwiczeń, które można wykonać podczas spaceru.

1. Unoszenie kolan na przemian do linii biodra (knee up).

Plecy muszą być cały czas proste, dolna część łopatek ściągnięta w dół, brzuch delikatnie napięty (pępęk podciągnięty pod mostek).

 

2. Szeroki przysiad (sumo squat)

Co kilka kroków wykonaj sumo squat. Pośladki daleko do tyłu, jakbyśmy chciały usiąść na krześle za nami. Kolana nie wychodzą poza linię palcy stóp.

 

3. Wykrok w przód (front lunge)

Co kilka kroków wykonaj na przemian nogami lunge front.

Należy pamiętać, by podczas wykroku kolano nie wychodziło poza linię palcy stóp oraz by kolana miały kąt prosty.

 

4. Unoszenie nogi do boku (Lift side)

Co kilka kroków uniesienie nogi do boku, piętą w górę. Biodra cały czas pozostają na tym samym poziomie (wtedy pięknie pracują pośladki mały i średni).

5. Unoszenie nogi w tył (lift back)

To ćwiczenie można wykonać w dwojaki sposób. Pierwsza opcja taka jak na zdjęciu – wtedy musimy się na chwilę zatrzymać. Druga możliwość – idąc, co kilka kroków unosimy nogę w tył (tak jak podczas ćwiczenia poprzedniego – lift side).

W obu wersjach, podczas liftu pochylamy lekko ciało do przodu i pilnujemy, żeby kręgosłup był stabilny (napięty brzuch, tak by lędźwie się nie wyginały).

 

Zapraszam również na treningi BE a FIT happy MOM <3

Jeszcze zanim byłam w ciąży, zaczęłam prowadzić w Poznaniu zajęcia Be Fit Mom , dla Mam wracających do formy po porodzie. Od ponad trzech lat, takie zajęcia odbywają się we współpracy z Galerią Malta, w każdy wtorek o godzinie 11. Są darmowe.

Dodatkowo w innych poznańskich parkach co jakiś czas prowadzę się płatne treningi (na bieżąco informacje są wrzucane na facebook Be Fit Mom Poznań).

 

To jak, wykorzystacie czas podczas spaceru na chwilę dla siebie?

 

wózek JOOLZ DAY 3 (baza)

foteli Maxi Cosi

Strój do ćwiczeń Bizuu

fot. Olga Jędrzejewska

 

You Might Also Like...

No Comments

    Leave a Reply